“Бджільництво Слобожанщини 2021”.(Пост-реліз)

Опубліковано mapetbee на

20-21 лютого у м. Харків відбулася виставка-ярмарок “Бджільництво Слобожанщини 2021”. Це знакова подія у бджільництві України, за багаторічною традицією саме з харківського зимового ярмарку починається пасічний сезон в українських бджолярів. Цьогорічний захід не став виключенням, але вимоги щодо протидії пандемії внесли свої відмінності. Дотримання соціальної дистанції, маски, дезинфектори… До останнього дня не було стовідсоткової впевненості у тому що захід відбудеться. Тому було вирішено не проводити конференцію, а також не друкували дипломи, сертифікати та іншу атрибутику виставки-ярмарку що була започаткована на попередньому заході. Але незважаючи на труднощі, невизначеність та інші несприятливі фактори свято відбулося. Правда, учасників та відвідувачів було дещо менше ніж у минулі роки. Традиційно представили свої експозиції флагмани вітчизняної виробничої галузі у бджільництві такі як АВВ-100, Меліса-93, НТЦ “Чарунка”, а пасічний виробничо-іноваційний кооператив “Павік” продемонстрував єдину в Україні автоматичну лінію по відкачці меду. Вже традиційно представили свої вироби фірми “Beestar”, “Пульс”, “Долина меду”, серед іноземних компаній вже отримали постійну “прописку” виробничі компанії “Beecity”, “Lyson”, вперше знайомилися з українським ринком представники фінської фірми “Paradise Honey Oy” що спеціалізується на вуликах системи БіБокс, а також на обладнанні для відкачки та переробки меду. Традиційно біля столиків з медовими напоями та оздоровчою продукцією бджільництва спостерігалася неабияка активність. Приємно що поряд з питними медами користувалися попитом інші крафтові вироби – ферментовані чаї, конфети та інші смаколики від торгівельної марки “Happy Hiver”. Вперше за кілька років продалося доволі багато меду, а це свідчить про те що авторитет виставки-ярмарку поширюється не тільки пасічників, а і серед споживачів бджолопродукції. У підсумку задоволеними лишилися всі – і продавці, і покупці.
Категорії: ЗаходиНовини